2013. január 28., hétfő

Early M4A1 76(w) - 3rd Armored Division - 1

Még októberben kaptam Csöme Zoli barátomtól egy T23-as Sherman tornyot ajándékba. Gondolkodtam, mi legyen belőle? Szétnéztem a maradékos dobozomban, és a referenciák között. Ekkor esett a választásom egy, a 3rd Armored Division egyik harckocsijára, amelynek orrára egy pót lemezt hegesztettek. Ehhez véletlenül minden volt itthon a legapróbb alkatrészig, plusz beruházás nélkül, így nem is hezitáltam sokat, nekiálltam.
A következő készleteket használtam fel:
- Italeri M4A1: test, teknő
- Academy M4A2: T23 torony, VVSS futómű
- Dragon: szemenkénti T48 lánctalp, egyéb apró alkatrészek
- AFV Club: Ducbill lánc szélesítők
- ToroModels: fém lövegcső és gyanta lövegpajzs
Felhasználtam még maradék maratásokat, és sok egyéb, itthon található alkatrészt.
Nagyobb átalkaítást csak a torony (ezt későiből át kellett alakítani koraivá), illetve a páncéllemez igényelt.
Kisebbdolgok vannak még hátra, és kész a építés.
-
In October, last year, one of my friends, Zoltan Csöme, sent me a T23 turret as a gift. I searched my spare parts, and kits, and my references. I've chosed az early 76W from the 3rd Armored Division with an extra armor on its nose. For luck, I had everithing for this in my stash.
The following kits were used:

- Italeri M4A1: lower and upper hull
- Academy M4A2: T23 turret, VVSS suspension
- Dragon: szemenkénti T48 individual track, and small parts
- AFV Club: Ducbill track extensions
- ToroModels: metal barrel, and resin mantlet.
I've also used spare etched parts, and what I've found at home.
The bulid was easy, only the turret (I nedded backdate it for early version), and the added armor required more work.
Only some small things are left, and the build is done.






  

3 megjegyzés:

  1. You're doing a really good job.
    Loris

    VálaszTörlés
  2. Looks great,can't wait to see some paint on it!

    VálaszTörlés
  3. Thanks Guys!
    Unfortunately stopped this for a little time (need to finish my M8 and M32), but continue soon.

    VálaszTörlés