2011. január 30., vasárnap

M32B1 - 9

Elkészült a másik vonórúd. Horváth Pepe barátomtól kaptam hozzá egy darabot (zöld alkatrész), a hiányzó részeket legyártottam sztirolból (fehér alkatrész). Elkezdtem legyártani a tartalék meghajtó kerekek tartóit, egyenlőre az alsó rész van készen, ez szintén sztirol volt. Az alkatrészek pontos helyének megtalálása némi időtt vett igénybe (többször is le kellett vágni egy darabot, mert rájöttem, hogy nem jó helyen van), de most már azt mondom, hogy elfogadható.
-
The other towbar is done. The green part is from Tamiya, the white parts are from styrol sheet. I started to do the spare drive wheel brackets, from styrol sheet too. To find the correct place of the parts on the hull was a bit difficult, but now I think it is OK.


A futómű bakok csatlakozásánál a erről a makettről hiányoztak a csavarfejek (az újabb Dragon maketteken már ott vannak). Ezeket hatszögletű műanyag profilból pótoltam (még hiányzik 2-2 darab bakonként, ezt még csinálom majd, csak ez később jutott eszembe).
-
I had to add 12 boltheads per boogie (two are still missing) to the lower hull.


A egyik futómű bak. Ezeken is jócskán kellett csavarozni. bakonként 14 csavar kell csak. Egyenlőre még várok a Masterclub csavarokra (ezeknek előfúrtam a helyet), a többi csavarfejet pótoltam. A visszafutó görgő mögötti részt tömítés helyett sztirollappal zártam le. A láncvezető az Aber maratásból van.
-
One of the boogies. Here I had to add 14 boltheads (the Masterclub boltheads are still on the way, so I drilled therir place).
The etched part is from Aber.


A meghajtó görgőbe be kellett toldani kb 1 mm-t, hogy az AFV lánchoz passzoljon. A jobb oldali görgőn van egy dob, amivel a darut emelték. Itt kis alakításra volt szükség, de stimmelt a végén.
-
To the drive wheel I had to add 1 mm wide styrol to fit it to the AFV Club tracks.


Nekiugrottam a láncnak is. Minden szemen van egy oltári nagy kilökőtüske nyom, de szerencsére pozitív, így csak le kel vágni. maga a lánc mozgatható lesz. Aránylag gyorsan lehet vele haladni, csak az én tankomon a T48-nak egy igen kopott példánya volt, így egyesével le kell csiszolni a "V" alakból egy kicsit, ez enyhén lassítja a munkát. Egyszerre minidg csak 8 szemet csinálok meg, így nem őrülök meg teljesen (a szóló láncszem a csiszolatlan, a többi csiszolt. Szándékosan nem törekdetem az egyformaságra, a látható részeken pontosabb lesz).
-
I started to work on tracks. It is not so difficult, and will movable at the end. the only thing that makes the work so slow, that I have to erase every single track, because on the real tank was hardly used. It is a bit boring, so I do only 8 tracks at a time.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése