2011. december 9., péntek

Steyr RSO/01

Igaz, hogy a szövetséges járművek a kedvenceim, de a német oldalról is van pár kedvenc jármű. Ezek közé tartozik az RSO is, a maga idétlen kis formájával. Korábban már építettem egyet a típusból, de a kerek kabinos állt közelebb hozzám. Az előző bejegyzésben említettem, hogy aMaxson M45D quad cal.50 M2HB gépágyú egy RSO/01 platóján lesz majd. Maga az RSO makett (már évek óta megvan, összerakott makettként vettem (az Italeri gyártmánya, kereskedelmi forgalomban nem kapható), majd szép lassan sikerült hozzá szereznem Eduard maratást és Friul láncot is. A makett szétbontása után lemostam a festéket, és próbáltam eltüntetni a ragasztás nyomait. Szerencsére a korábbi RSO/03-as makettemből megmaradt pár alkatrész, amik pont ehhez a típushoz kellenek, így ezzel nem kell bíbelődnöm. A képek a makettet mutatják, hogy milyen volt, amikor vettem, illetve jelenleg hogy mutat, szétbontva, letisztítva. Kezdődhet az építés.

To tell the truth, I’m an „Allied fan”, but I’ve some favourite vehicles from the Axis side too. The RSO belongs to them with its silly little form. Earlier I built one, but it was the 03 type, with the squared cabin. In the earlier post I mentioned, that I want to place the Maxson M45D quad cal.50 M2HB on one RSO/01. I have the model itself some years ago. I’ve bought it as a completed model (it is from Italeri, and currently unavailable on the market). Slowly I purchased the Eduard upgrade set, and Friul tracks for upgrading. First I disassembled the model, washed the paint down, and cleared the parts. For luck, I have same unused parts from my other RSO, these are needed for this type! The pictures show the model, when I bought it, and the current stage, cleared, prepared for building. So, let’s start!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése