2010. május 31., hétfő

Ordo est anima rerum - Rend a lelke mindennek

Tegnap este, a HST-vel folytatott több órás hadakozás után, már nem volt kedvem érdemben építgetni egyik makettet sem, így inkább a makettező asztalom felé fordítottam a figyelmem. Egy általános rendrakásnál több történt, gyakorlatilag kiszórtam egy csomó mindent, ami az elmúlt egy évben szépen csöndben felgyülemlett az asztalomon, csökkentve ezzel a makettezésre használtahó hasznos alapterületet. A végére a látvány engem is meglepett, rengeteg szabad helyem van, lehet dolgozni.

A készülő makettjeim között is rendet vágtam (ez főleg az M32B1-re vonatkozik). Itt már nagyon sok (köztük felesleges) alkatrész volt a dobozban, ezzel is elkeserítve magam, hogy még mennyi mindent kell beépítenem. Csak azok a darabok maradtak, amik valójában felkerülnek a műszaki mentőre, így egyből szebben fest a helyzet. Hoztam ezzel a projecttel kapcsolatban egy másik döntést is: a már elkészített (95%-os állapotú) futóművet elcsomagoltam és egy még dobozban lévő dragon sherman futóművét fogom helyette felhasználni. Nézegetve az archív képeket, ehhez a maketthez jobban illik. Szóval egyet előre, kettőt hátra.
Egy évet adtam még magamnak, hogy befejezzem...

-

After I spent a cuople of hours with modelling (worked on the M4 HST) yesterday, in the evening I did not want to do any special. So I organised my desk. It was not a simple cleaning. I rejected a few things, that I collected int the last year (many unuseful things), organised my tools, and so on.
After the desk was cleaned, I turned my attention to my modell boxes. I selected the parts, that I relly need to my M32B1 trv. And in this project I had a new decision: I will use an another boogies set (from my new Dragon Sherman), insteed the collected Academy set.
One step forward, two steps back….
I gave myself one year to do it done.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése