2011. november 25., péntek

M26 II.

Nem tudtam ellenállni és elkezdtem az M26-t is. Nagyon szép makett, gyönyörű részletekkel és könnyű összeállíthatósággal. Minimálisan van csak rajta sorja. Igazán élvezem az építését. Nagyon nem akartam hozzányúlni, de van pár részlet, amit érdemes feljavítani. Pótoltam pár apróságot a kabinban, illetve a hiányzó csavarfejeket az első futóművön. Elkészítettem a 0,50 kaliberes géppuska lőszertartó szekrényének a vázát is.
A kabinban még további apró feljavításokat tervezek.
-
I could not resist, and started the M26 too. This is very nice model, with beautiful details and with easy assembly. There is only a little flash on it. I really enjoy the build.
I didn’t want upgrade it so much, but made some tiny parts for more detailing.
I added the missing bolt from the front suspension. The case of the ammo racks and the other details int he cabin are made from styrol strip. There are only some upgrading left in the cabin.

















2 megjegyzés: