2011. április 18., hétfő

Mosonshow 2011

A hétvégén 15. alkalommal rendeztek Mosonmagyaróváron makettversenyt. Ebben az évben nekem is sikerült részt vennem rajta. Nagyon jól éreztem magam, sok baráttal találkoztam, új makettezőket ismertem meg, szép maketteket láttam, vásároltam (a jelszó a good price és a special price voltak). Volt pár makett, amelyek különösen tetszettek, ezek vannak a képeken.

Én két munkámmal indultam, az M32B1 ezüstérmes lett az építési alatti makettek kategóriájában. Itt döntöttem el, hogy most már csak befejezett makettként lesz látható versenyen.

A képek a versenyről: ITT

-

Last weekend I visited the 15th Modell contest at Mosonmagyaróvár. It was a great weekend, I enjoyed it so much. met with a lot of friends, knew new people, saw a lot of beautiful modells, and of course bought some new stuff (good price and special price offered stuffs).

On the pictures my favourite modells are visible.

I entered to the contest with two modells, the M32B1 awarded with a silver medal in its category (models under construction). I decided here, that I will enter it in a contest when it will be done (hopefully at the end of the summer).

More pictures about the contest: HERE









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése