2011. január 16., vasárnap

M32B1 - 8

Másfél év után sikerült kideríteni, hogy mi az az ívelt valami a tank oldalán. Valamiféle vontatórúdra gyanakodtunk a diskurzusok során, de pontos infók, részletek nem voltak. Aztán a Missingen-Lynx -en megadták a választ: ez egy fém vontatórúd, ami a Diamond T Wrecker alapfelszerelése is volt. Elvileg az M32 TRV-re is szabványként került (szinte mindegyik példányon ott vannak a rögzítési pontok), de maga a rúd hiányzik, kevés kivételtől eltekintve (mint az enyém is). Mivel ilyen rudat csak az Accurate Miniatures gyárt (ezt meg nem tudtam szerezni), kénytelen voltam legyártani sztirolból. Elsőre nem is sikerült tökéletesen, ez már a harmadik próbálkozás eredménye.
Dolgoztam a futóműveken is, összeálltak a Dragon bakok (még korábban eldöntöttem, hogy cserélem az Academyt), és újragondoltam a kereket is (kiderült, hogy a Dragon szebb, mint az Academy), de itt már csak egyet csináltam meg, a többi gyanta másolat lesz.
Összeszámoltam, hogy már csak kb 60-70 db apróságot kell pótolnom innen onnan (ebben benne vannak a hegesztések is, de a lánctalp nincsen), és kész is az építés.
-
After 1,5 years, I got the answer, what is that on the right side of my tank. I got the answer form Missingen-Lynx, it is a towbar, that used on Diamond T wrecker too. I made it from Evergreen profils. It wasn't easy, this is the result of the third attampt.
Earlier I decided, that change the whole suspension. The old Academy went to spares bin, and the new one is from Dragon. (there are no problems with Academy, but in this time the Dragon is better). The new spoked road wheel is from Dragon too (this much better than Academy), but I did only one, the rest 14 (the spare wheels too) will be a resin copy.
I have to make only 60-70 little things on this (except the tracks, and I can call the building done.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése