2010. július 25., vasárnap

M32B1: A daru ismét - The "A" frame again

A korábban részletezett daru keretének kérdése nem hagyott nyugodni. Méricskéltem, számolgattam, és Evergreen szálból és sztirol rudakból legyártottam az új daru keretet. Az apró részletek még pótlásra várnak. Néhány apróságot az eredeti Italeri alkatrészről pótoltam.
Sikerült szerezni légszűrőt is, ezt az új Dragon Hybrid Firefly I.c készletből kölcsönöztem.
-
The A frame of the crane caused me dreamless nights, so I decided to rebuilt it. I used Evergreen and styrol rods. I used some parts from the Italeri frame. Some little details are still missing.
Finally I got the new rounded air filters. I "borrowed" them from the new Dragon Hybrid Firefly I.c kit.

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése