2010. március 16., kedd

M32B1 - A torony

A hétvégén haladtam a fő projecttel is. Most, hogy a belső tér elkészült, górcső alá vettem a tornyot, mit és hogyan is lehetne rajta javítani. Az első vizsgálatok alapján kívül is és belül is elkél némi plusz műanyag.
Legyártottam képek alapján a gránátvető lövedékének tartóit, illetve az .50-es géppuska rakaszainak tartóját is. Ki kellett fúrni a csörlő vezetékének is a lukakat, elől hátul egyaránt.
A hátső falon ezen kívül pótolni kell mindent, mert semmit nem ad hozzá az Italeri. Ide jön egy csiga a vontatókötélnek, a parancsnok ülése (a Verlinden szettből), intercom doboz, meg majd még pár apróság.
Tömítettem is a tornyot belül, hogy egyenletes legyen a felülete.
A páncéltestre feltettem a négy szükséges ülést (ebből az egyik a régi Academy M-10 makettemről lett "kölcsön" véve. A többi az Achilels makettből van.
A torony külső részén megcsináltam pár hegesztést, illetve elkészítettem a toronygyűrűhöz rögzítő csavarfejeket is.
Helyére próbáltam a kupolát is, mondanom sem kell, hogy ez sem stimmelt. Faragás, tömítés, csiszolás, és már jobban illeszkedik.
Remélem a héten már tudom festeni majd az alkatrészeket.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése